از ظهور تا سقوط تمدن بابل

هر آنچیزی که انسان امروزی بدنبال آن است قبلا در تمدنی بنام تمدن بابل وجود داشت. در آن زمان دنیا به کام حاکمان و مردمان تمدن بابل بود. غرق در ثروت و لذت بودند تا اینکه به یکباره همگی نفرین شدند و امروز جز خاک مرده، چیزی از آن تمدن باقی نمانده است. اما چرا؟

از ظهور تا سقوط تمدن بابل ادامه مطلب »

از ظهور تا سقوط تمدن بابل

اگر بدانی کدام معابد شیطانی هستند شوکه خواهی شد

کمتر شهری در دنیا می توانی پیدا کنی که در آن معبدی وجود نداشته باشد و این در حالی است که تعداد آنها به طور چشمگیری در حال افزایش است. سوالی که ذهن را مشغول می کند این است که معابد جایگاه پرستش چه چیزی هستند و چرا هر روز به تعداد آنها افزوده می

اگر بدانی کدام معابد شیطانی هستند شوکه خواهی شد ادامه مطلب »

معابد شیطانی

وقتی فهمیدم چرا قابیل هابیل را کشت، ترسیدم

تا به حال به این فکر کردی که چرا خدا در قرآن به برخی از داستان های تاریخی اشاره می کند؟ قطعا دلیلی دارد و وقتی بتوانیم کمی در آن داستان ها عمیق شویم به نکات تکان دهنده ای میرسیم که از آن پس طور دیگری به خودمان و اطرافمان نگاه خواهیم کرد.

وقتی فهمیدم چرا قابیل هابیل را کشت، ترسیدم ادامه مطلب »

وقتی فهمیدم چرا قابیل هابیل را کشت، ترسیدم

زندگی نامه و احادیث امام حسن (ع)

امام حسن (ع) یکی از امامان عزیزی است که در عصر امروز مظلوم واقع شده است. احادیث و سخنان گوهربار ایشان کمتر شنیده شده است. از این رو چقدر خوشبخت خواهیم بود که احادیث امام حسن (ع) را با جان و دل بشنویم.

زندگی نامه و احادیث امام حسن (ع) ادامه مطلب »

زندگی نامه و احادیث امام حسن (ع)

زندگی نامه و احادیث امام علی (ع)

حدیثی از پیامبر عزیز اسلام صلی الله علیه و آله وجود دارد که می فرماید: من شهر علم هستم و علی دروازه ورود به آن! امروز با همدیگر می خواهیم به مطالعه مجموعه احادیث امام علی(ع) بپردازیم.

زندگی نامه و احادیث امام علی (ع) ادامه مطلب »

زندگی نامه و احادیث امام علی (ع)

زندگی نامه و احادیث پیامبر اکرم (ص)

همه ما آرزو داشتیم در زمان پیامبر خدا صلی الله علیه و آله زندگی می کردیم تا هر روز سخنان گوهربار آن حضرت را می شنیدیم. واقعا چقدر زندگی زیباتر می شد. متاسفانه نه تنها در آن زمان زندگی نمی کنیم بلکه امروز در شرایطی زندگی می کنیم از هر طرف مورد هجوم و بمباران

زندگی نامه و احادیث پیامبر اکرم (ص) ادامه مطلب »

زندگی نامه و مجموعه احادیث پیامبر اکرم (ص)
پیمایش به بالا